FANDOM

Victoria Justice
Victoria-justice
Data urodzenia: 19 lutego 1993 (20 lat)
Miejsce urodzenia: Hollywood
Zawód: aktorka, modelka, piosenkarka, tancerka
Aktywność: od 2003
Rola: ona sama

Victoria Justice (ur. 19 lutego 1993 w Hollywood na Florydzie) - amerykańska aktorka, modelka, piosenkarka i tancerka. Wystąpiła gościnnie w serialu "Big Time Rush".

CiekawostkiEdytuj

  • Jej najlepszym przyjacielem jest Avan Jogia.
  • Ona nie lubi oglądać siebie w serialu "Victoria znaczy zwycięstwo", gdy jej przyjaciele są wokół.
  • Poszła do szkoły publicznej (w przeciwieństwie do większości aktorów) i ukończyła ją wcześnie, bo w wieku 16 lat, by mogła skupić się na swojej karierze.
  • Podobnie jak Tori, jej postać w serialu "Victoria znaczy zwycięstwo", ona jest w połowie latynoska.
  • Ma jedną młodszą siostrę Madison (ur. w 1996 r.).
  • Jej pierwszym pocałunkiem był z Cole Sprouse w serialu "Nie ma to jak hotel."
  • Victoria kocha modę i mówi, że jej ikoną mody jest Vanessa Hudgens.
  • Obecnie pracuje nad debiutanckim albumem i może wyjść albo w tym roku albo w przyszłym roku.
  • Jej ulubionym zespołem jest The Beatles.
  • Jej ulubioną piosenkarką jest Sara Bareilles.
  • Jej pseudonim to "Vicky".
  • Jej hobby to spotykanie się z przyjaciółmi, śpiew, pisanie, czytanie, tworzenie filmów, łyżwy, pływanie, śpiewanie karaoke z przyjaciółmi, modelowanie, taniec hip-hop i chodzenia na kolejki górskie.
  • Ma psa o imieniu Sammy i psa o imieniu Sophie, ale dlatego, że jest uczulona na psią ślinę (jak ujawniła w rozmowie z Fanlala) ma być ostrożna, gdy jej psy próbują ją lizać, ponieważ może dostać wysypki.
  • Victoria jest uczulona na roztocza.
  • Boi się ciemności.
  • Była kiedyś w relacji z Ryanem Rottmanem i nie wiadomo, czy są jeszcze razem.
  • Jej ulubionym filmem jest "Mój chłopak się żeni".
  • Ona przyjaźni się z Loganem Hendersonem i zna go najlepiej z całego zespołu Big Time Rush.
  • Jej ulubionym kolorem jest turkus.
  • Lubi Spongeboba.
  • Jej ulubionym owocem jest jabłko.
  • Jest wielką fanką Coldplay.

GaleriaEdytuj

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://victorious.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Victoria Justice i jej historię na tej Wiki.