Big Time Rush Wiki
Advertisement

Mercedes Griffin (grana przez Carlie Casey) — córka Griffina.

Występowania[]

Big Time Demos[]

Mercedes idzie odebrać demo Big Time Rush. Kłamie, że jest osobą, która wybiera demówki za Griffina. Każe najpierw Kendallowi, a potem Carlosowi ze sobą chodzić, a oni się zgadzają, aby wybrała demo BTR. Wykorzystuje ich, by spełniali każdą jej zachciankę, a gdy chłopcy w końcu się na nią denerwują, wyjawia, że to małpka Lolo tak naprawdę dokonuje wyboru. Dziewczyna pomaga w porwaniu małpki.

Gdy Lolo wybiera demo Wampirków, Mercedes przekonuje ojca, by zdecydował się jednak na Big Time Rush. Na końcu odcinka postanawia chodzić z Loganem.

Big Time Party[]

W tym odcinku Mercedes przychodzi na imprezę organizowaną przez BTR. Chce spędzić czas z Loganem, jednak ten ciągle biega od niej do Camille i z powrotem. Zdenerwowane dziewczyny odkrywają, że flirtuje z obiema i w ramach zemsty wrzucają go do basenu, a Mercedes z nim zrywa. Mimo zapewnienia, że nie będzie w stanie już nikogo pokochać, chwilę później jej chłopakiem zostaje Ziomek z gitarą.

Ciekawostki[]

  • Nigdy nie umawia się z ładniejszymi od siebie. Z tego powodu nie wybrała Jamesa na swojego chłopaka.

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Mercedes Griffin i jej historię na tej Wiki.

Advertisement