Big Time Rush Wiki
Advertisement

Gustavo Rocque (grany przez Stephena Kramera Glickmana) - to światowy producent, który spotkał chłopaków w Minnesocie i oferował Kendallowi szansę zaistnienia w Hollywood razem z nim, ale Kendall przekonuje go do pozostałych.

Osobowość[]

Miejsce narodzin Gustavo i jego przeszłość są zarówno nieznane. Nie może znieść Jamesa z jakiegoś powodu, często stwierdzając, że przypomina mu Matthew'a McConauhey'ego. Często odnosi się do chłopców "psy" bądź "pieski". Czasem jest tak zły, że raz spowodował trzęsienie całej drogi Miami. Mimo, że jest postrzegany głównie jako zły, jest także życzliwy dla zwierząt i wydaje się, że ma z nimi więcej wspólnego niż z ludźmi.

Gustavo może wydawać się zły bądź grymaśny po twarzy, lecz w środku głęboko troszczy się o chłopców. Gustavo może nazywać chłopców "psami", ponieważ są lojalni bądź dlatego, że powiedział, że może on przekształcić psa w gwiazdę pop. Także dlatego, że chciał chłopców z powrotem i powiedział, że nauczyli go lojalności i przyjaźni. Również traktuje chłopców jak psy, gdy pomaga im nagrać piosenki. Gustavo zwykle ma kłopoty z chłopakami, ale wydaje się dogadywać więcej z Loganem, niż z którymkolwiek z pozostałych. On i Kelly mają bardzo bliską relację i są dobrymi przyjaciółmi.

W odcinku "Big Time Concert" Kendall powiedział, że Gustavo jest głośny, wredny, okropny i bardzo nieatrakcyjny. Gustavo nazwał kiedyś chłopców "małpami", a Logan odpowiedział: "Myślałem, że jesteśmy psami", a Gustavo poprawił "Jesteście Małpopsami". W odcinku "Big Time Concert" on powiedział, że nie jest dobry w pożegnaniach.

Wrogowie[]

Ciekawostki[]

  • Kocha swą rezydencję, w którym ma studio nagraniowe, aligatora, kota Sfinksa, lodówkę pełną budyniu, pokój multimedialny, stu calowy telewizor plazmowy, statuę, kulę disco i za 40.000 dolarów kanapę.
  • Kiedyś krzyczał tak głośno, że spowodowało to trzęsienie ziemi.
  • Ojciec Gustavo jest właścicielem firmy skuterów.
  • Gustavo ma bardzo zły humor.
  • Gustavo zawsze nosi okulary i długie rękawy.
  • Gustavo mówi na chłopaków pieski, albo małpeczki.
  • Gustavo kocha chłopaków.

Galeria[]

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Gustavo Rocque i jej historię na tej Wiki.

Advertisement