Big Time Rush Wiki
Advertisement

Green Time Rush - dziewiętnasty odcinek drugiego sezonu serialu Big Time Rush.

Opis 1[]

W klasowym konkursie z okazji Dnia Ziemi, w którym można wygrać tydzień wolnego, Kendall jest wybrany do współpracy ze swoim wrogiem, Jettem. Szkolny łobuz, Ozzie jest partnerem Logana, którego jeszcze wcześniej nie lubił, natomiast mając pomysły na projekty, które już zostały użyte, James i Carlos decydują się na przyprowadzenie krów do każdego mieszkania w Palm Woods. Szybkim pomysłem Kendalla jest zwycięski projekt pt. "Nie bądź Jettem", który kończy zachowanie wroga, który nie oszczędzał prądu w mieszkaniu chłopaków i nad basenem. Para dostaje tydzień wolnego, jednakże muszą spędzić go razem, i pokazać projekt politykom i rzeszy ekologów w stolicy USA.

Opis 2[]

Katie próbuje zatrzymać siedzibę Rocque Records, która używa kubków z pianki, które niszczą środowisko. Niestety, na to nie pozwala Griffin, który faktami twierdzi, że są one największym produktem firmy RCMCBT Globalnet Sanyoid. Dzięki "zemście" Katie, Gustavo, Kelly i Abdula, szef zaczyna sprzedaż papierowych kubków.

Piosenki[]

Obsada[]

Główna[]

Nawracająca[]

Gościnna[]

  • Stefan Van Ray jako Ozzy Clark

Ciekawostki[]

  • Jest to pierwszy odcinek, w którym jest słowo "Rush" w tytule.
  • To jest pierwszy raz, w którym słychać rozmowę asystenta Griffina.
  • Okazało się że Bitters wychował się na wsi.
  • To pierwszy odcinek, którego oryginalna premiera odbyła się w piątek.

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Green Time Rush i jej historię na tej Wiki.

Advertisement