Big Time Rush Wiki
Advertisement

Elizabeth Gillies (ur. 26 lipca 1993 w Haworth w New Jersey) - amerykańska aktorka, piosenkarka i tancerka. Wystąpiła w serialu "Big Time Rush jako Heather Fox.

Ciekawostki[]

  • Urodziła się w Haworth w New Jersey.
  • Liz powiedziała w wywiadzie, że jedyną rzeczą, którą ją i Jade[1]łączy to, że kochają króliczki.
  • Jest wegetarianką, ale nie z wyboru, bo jest uczulona na większość produktów spożywczych (w tym chleb i kiwi) i dlatego nie je produktów pochodzenia zwierzęcego. Ona również jest uczulona na gluten.
  • Ona wraz z Arianą Grande zdali egzamin na prawo jazdy w dniu 13 czerwca 2012 roku.
  • Zagrała rolę Lucy w broadwayowskim musicalu 13 wraz z Arianą Grande, która grała Charlotte.
  • Mimo, że w większości czasu pracuje w Los Angeles, wciąż mieszka jednak w Haworth w New Jersey.
  • Jej ulubionym deserem jest szarlotka, którą robi jej babcia.
  • W "Pingwiny z Madagaskaru" śpiewa piosenkę tytułową w odcinku "Penguin Who Love Me".
  • Jej najgorszym strachem jest utknięcie w windzie.
  • Uwielbia lamy.
  • Kiedy była młodsza, była na castingu w Mam Talent w Ameryce, ale została odrzucona.
  • Jej ulubiona postać z musicalu Rent to Anioł.
  • Jej ojciec jest właścicielem zespołu.
  • Na Twitterze, Liz pisała, że jej marzeniem jest wygrać Oscara.
  • Potrafi grać na pianinie / keyboardzie.
  • Kiedy miała 14 lat, zagrała postać młodej Jenny w "The Black Donnelly's" w 3 odcinkach.
  • Uwielbia Jima Carreya.
  • Według Dana Schneidera ​​jest bardzo dobrą piekarką.
  • Liz często, gdy ona leci gdzieś za pośrednictwem samolotu, prosi swoich fanów za pośrednictwem Twittera, aby życzyć jej bezpiecznego lotu.
  • Liz ma młodszego brata o imieniu George. Zostało to potwierdzone na jej Twitterze.
  • Ważne rzeczy, które ona szuka u faceta to dojrzałość, zaufanie i poczucie humoru
  • Boi się fajerwerków.
  • Lubi naleśniki.
  • Śpiewa oficjalną piosenkę tytułową w "Winx Club" o nazwie "We Are Believix!".
  • Woli herbatę niż kawę.
  • Woli zimę niż lato.
  • Woli góry niż plażę.
  • Potrafi grać na perkusji.
  • Jednym z jej ukrytych talentów jest rysowanie.
  • Liz potwierdza, że ​​często ogląda "My Little Pony" i jej ulubionym kucykiem jest Applejack.
  • Liz kocha kostiumy dla psów.
  • Liz była ubrana na zielono przez cały Dzień Ziemi w 2011 roku.
  1. Rola Elizabeth w serialu "Victoria, znaczy zwycięstwo"

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://victorious.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Elizabeth Gillies i jej historię na tej Wiki.

Advertisement