Big Time Rush Wiki
Advertisement

Big Time School of Rocque - trzeci odcinek serialu Big Time Rush.

Streszczenie[]

Na początku odcinka Kendall, Logan i Carlos postanawiają zrobić Jamesowi dowcip: umieszczają leżak ze śpiącym Jamesem w basenie hotelowym, a następnie budzą chłopaka gwałtownie, w wyniku czego wpada on do wody. Są ucieszeni faktem, że w Palm Woods mają ciągłe wakacje, ale wówczas zjawia się Kelly, która oznajmia im, że zgodnie z rozporządzeniem Stowarzyszenia Małoletnich Aktorów i Piosenkarzy muszą spędzić w szkole cztery godziny dziennie.

Wtedy mija ich tłum uczniów, w tym Tyler i Jenniferki. Chłopcy zatrzymują Tylera, a on wyjaśnia im, że oni wszyscy idą do szkoły Palm Woods. Hokeiści podążają za tłumem i widzą lekcję, podczas której nauczycielka wyjaśnia ułamki poprzez krojenie ciast. Urzeczeni taką wizją szkoły, cieszą się, że do niej trafią, lecz Kelly szybko sprowadza ich na ziemię i zabiera do Szkoły Rocque'a. Okazuje się, że ich klasa to składzik w studiu, a w przerwach mają odbywać się dodatkowe zajęcia związane ze śpiewaniem w zespole. Gustavo i Kelly przedstawiają chłopakom nauczyciela, pana Kowalskiego.

W międzyczasie Jennifer zamierza zacząć uczyć Katie samodzielnie. Szybko jednak decyduje się, aby zapisać córkę do szkoły Palm Woods. W tym celu obie udają się do pana Bittersa, który uświadamia je, że aby Katie mogła uczęszczać do tejże szkoły, musi pracować w telewizji, i daje im listę otwartych castingów do reklam.

Członkowie Big Time Rush mają w tym czasie lekcję, na której pan Kowalski wyżywa się na nich z powodu swojej nieudanej kariery muzycznej. Chłopcy fantazjują o szkole w Palm Woods i postanawiają pozbyć się nauczyciela. Przekonują go, że nie powinien rezygnować ze swojego marzenia, pomagają mu nagrać demo i wysyłają go do Niemiec. Gustavo każe więc Kelly znaleźć kogoś nowego na to stanowisko.

Jennifer i Katie czekają na swoją kolej w castingu do reklamy środku przeczyszczającego, ale jedna z również oczekujących kobiet doradza im, by przyszły następnego dnia na casting do reklamy chipsów.

Nazajutrz chłopcy poznają nową nauczycielkę w Szkole Rocque'a, lecz szybko przekupują ją, by zrezygnowała, dając jej kluczyki do porsche Gustavo. Dyrektor Rocque wzywa ich po tym do swojego gabinetu, gdzie oznajmia, że znalazł sportsmena, który będzie ich uczył. Okazuje się nim Chris Masters, który każe im podnosić ławki w ramach ćwiczeń. Na następny dzień są cali obolali, a jako że wciąż marzy im się szkoła w Palm Woods, zastanawiają się, jak pozbyć się Chrisa Mastersa.

W tym czasie Katie bierze udział w castingu do kampani chipsów, jednak nie jest z tego zadowolona i mówi wprost, że wolałaby reklamować ciężarówkę ze smalcem, tym samym tracąc szansę na rolę.

Hokeiści są wtedy już w szkole, gdzie za pomocą kleiku kukurydzianego, który Jennifer dała im w ramach drugiego śniadania, udają, że James zwymiotował, i zaczynają jeść kleik udający wymiociny. Mający bzika na punkcie zdrowia sportsmen nie może tego znieść i ucieka z krzykiem. Chłopcy przez to ponownie lądują w gabinecie dyrektora Rocque’a, który pokazuje im Księgę Stowarzyszenia Małoletnich Aktorów i Piosenkarzy, w której znajdują się kontakty do wszystkich nauczycieli, jakich Gustavo może sprowadzić. Logan odkrywa jednak, że w książce są zapisane również prawa ucznia, gdzie jest napisane, że szkoła musi, między innymi, rozwijać program sportowy oraz zapewnić uczniom szafki na ich rzeczy osobiste. Członkowie zespołu rozrzucają więc swoje rzeczy po całym studiu, po czym informują Gustavo, że pozbyli się kolejnego nauczyciela.

Katie w tym samym czasie czeka na kolejny casting, tym razem do reklamy proszku do prania. Jest tam również chłopiec, który mówi, że i tak jej nie wybiorą. Jennifer stara się załagodzić sytuację, ale matka chłopca insynuuje, iż Katie nie ma szans z jej synem, przez co Jennifer rzuca się na nią i wywiązuje się bójka zarówno pomiędzy matkami, jak i ich dziećmi.

Big Time Rush organizuje mecz koszykówki i sprowadza do studia kozę jako maskotkę drużyny. Przez to Gustavo ostatecznie kapituluje i wyrzuca ich ze swojej Szkoły Rocque’a, tym samym pozwalając im uczęszczać do szkoły Palm Woods.

Jennifer i jej córka ostatecznie dostały rolę w reklamie proszku, dzięki czemu i Katie, i zespół jej brata mogą udać się do szkoły w Palm Woods. Okazuje się jednak, że prawdziwe lekcje w tej szkole różnią się od fantazji hokeistów, co kończy się otrzymaniem przez nich odsiadki.

Piosenki[]

Obsada[]

Główna[]

Nawracająca[]

Gościnna[]

  • Chris Masters jako on sam
  • Dee Bradley Baker jako Pan Smitty
  • Roz Witt jako Pani Chisdak
  • Ralph Cole, Jr. jako Pan Abramowitz
  • Maxine Weldon jako Audytor przeczyszczający
  • Joe Dietl jako reżyser #1
  • Jennifer Say Gan jako reżyser #2
  • Nick Vogels jako Elliot
  • Peggy Flood jako Mama Elliota

Ciekawostki[]

  • Ten odcinek w dniu swojej premiery w USA oglądało 6,8 mln widzów, co czyni go najbardziej oglądanym odcinkiem serialu w historii Nicka.
  • Tytuł odcinka nawiązuje do filmu „Szkoła rocka” (ang. School of Rock).
Advertisement