Big Time Rush Wiki
Advertisement

Big Time Moms - osiemnasty odcinek drugiego sezonu serialu Big Time Rush.

Opis[]

James dostaje nieoczekiwaną wizytę od matki, Brooke (aktorka: Lisa Rinna). Jest utalentowaną businesswoman, która chce, żeby jej syn poszedł w jej ślady i ostatecznie przejął rodzinną firmę kosmetyczną. James, Kendall, Carlos i Logan robią wszystko, aby przekonać mamę Jamesa, by pozwoliła mu zostać w LA. Oni nawet pytają matki Logana i Carlosa o pomoc. Tymczasem do Pana Bittersa ma także przyjść matka do Palm Woods, by go zobaczyć. Okazuje się, że Pan Bitters kłamał o swojej pracy matce i powiedział, że jest udanym weterynarzem z żoną i synem. Plan ten działa na początku, gdy pomagają mu Buddha Bob i Katie Knight, ale w końcu mama Pana Bittersa dowiedziała się prawdy.

W końcu okazuje się, że mama Jamesa nie chciała, żeby przejął rodzinną firmę, ale ona tylko chciała spędzać więcej czsu z synem, bo tęskni za nim. Więc z innymi mamami (Pani Knight, pani Mitchell i pani Garcia) pomagają Brooke, aby pozostać w kontakcie z Jamesem.

Piosenki[]

Obsada[]

Główna[]

Nawracająca[]

Gościnna[]

Ciekawostki[]

  • W tym odcinku dowiadujemy się, że imię pani Knight jest Jennifer, co oznacza, że ​​są cztery osoby o imieniu Jennifer w serialu.
  • Pełne imię i nazwisko pani Mitchell to Joanna Mitchell i jest agentem nieruchomości.
  • Pełne imię i nazwisko pani Garcii to Sylvia Garcia i jest informatyczką.
  • James powiedział, że jego rodzice są rozwiedzeni i nie rozmawiają ze sobą już. Ojciec Jamesa ponownie ożenił się z kobietą dwa razu młodszą od siebie
  • Prawdziwe imię Logana to Hortense, ale zostało zmienione przez mamę Jamesa.
  • Gustavo powiedział że zrobi koncert w Minesocie.

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Big Time Moms i jej historię na tej Wiki.

Advertisement