Big Time Rush Wiki
Advertisement

Big Time Live - czwarty odcinek drugiego sezonu serialu Big Time Rush.

Opis 1[]

Big Time Rush mieli w swoich planach pojawić się w porannym programie A.M L.A, jednakże z powodu niespodziewanego, czterominutowego przedłużenia został on w tym przypadku skrócony przez jego producentkę, Jane Kennedy, a występ zespołu wycięty. W tym celu chłopaki wykorzystują plany tak, aby ostatnie minuty śniadaniówki były dla nich przeznaczone na wykonanie "Til I Forget About You".

W tym samym czasie Jennifer (lub pani Knight) miała problemy z zaśnięciem przez 8 godzin, co kończy się długą drzemką w green roomie u boku Katie, która próbuje przejść całkowicie wszystkie poziomy w grze Zamki i Smoki.

Opis 2[]

Gustavo i Kelly mają zamiar obejrzeć w siedzibie Rocque Records wcześniej wspomniany występ BTR, aczkolwiek podejmują się oni zadaniu uczestniczenia w skomplikowanym raporcie ewaluacyjnym Griffina. Na początku wychodzi im on dobrze, lecz ze względu na powolne i negatywne zmiany w różnej ilości statystykach objętych przez RCMCBT Globalnet Sanyoid, otrzymują jeszcze słabsze oceny podczas wykonywania kolejnych zadań. Jeżeli nie poprawią oni w nim swoich wyników, Griffin będzie miał obowiązek przeniesienia wytwórni w inne miejsce.

Piosenki[]

Obsada[]

Główna[]

Nawracająca[]

Gościnna[]

  • Crista Flanagan jako Jane Kennedy
  • Robert Curtis Brown jako Miles Bainbridge
  • Andrew Patrick Ralston as chłopiec teleprompter
  • Bashir Gavriel i Kyle S. More jako gracze Video
  • Shane Yoon jako Pan od pogody

Ciekawostki[]

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz Big Time Live i jej historię na tej Wiki.

Advertisement