Big Time Rush Wiki
Advertisement

Big Time Audition — pierwszy i drugi odcinek serialu Big Time Rush.

Streszczenie[]

Odcinek zaczyna się, gdy czterech hokeistów z Minnesoty: Kendall Knight, James Diamond, Carlos Garcia i Logan Mitchell postanawiają oblać wodą hokeistki, w tym celu odkręcają zawór. Wściekłe dziewczyny gonią ich i dopadają w ślepym zaułku. Później, w domu Kendalla, poobijani chłopcy oglądają telewizję. Tam widzą informację o tym, że w Minnesocie przebywa akurat Gustavo Rocque i prowadzi przesłuchania w celu znalezienia nowej gwiazdy, które trwają do siedemnastej (do końca zostaje im pół godziny). Jako że James chce zostać sławnym piosenkarzem, przyjaciele postanawiają pomóc mu dostać się na przesłuchanie. Dzwonią do swoich matek, by któraś ich podwiozła, lecz żadna z nich nie odpowiada. Wtedy przypominają sobie, że Logan ma prawo jazdy, jednak musi siedzieć z nim ktoś dorosły. Proszą więc sąsiadkę, by im towarzyszyła, w zamian obiecując jej odśnieżać przez resztę zimy.

Gdy przybywają na miejsce przesłuchań, Kelly wszystkim daje numerki. Widzą, jak ochroniarze wynoszą z sali przesłuchań Jenny wrzeszczącą, że jest gwiazdą. Przerażony James zamienia się numerkami z Loganem, więc ten wchodzi jako pierwszy. Prezentuje przed Gustavo beatbox, a ten na niego wrzeszczy. Doświadczenie Logana jeszcze bardziej zniechęca Jamesa, następny więc wchodzi Carlos, który po wyjściu stwierdza, że nie jedzie do Hollywood.

Kendall nie chce zamienić się z Jamesem, więc ten musi już wejść. Prezentuje swój śpiew, jednak Gustawo stwierdza, że nie ma talentu. Denerwuje tym Kendalla, ukrywającego się za jednym z siedzeń. Chłopak wskakuje na stół przed Gustavo i zaczyna śpiewać, najpierw piosenkę Chłopców z Poddasza, a następnie „Ale z ciebie wieprz”, które wymyślił na poczekaniu. Ochroniarze odciągają Kendalla, a do bójki dołączają się pozostali chłopcy oraz sąsiadka.

Do domu Kendalla chłopaków odprowadzają policjanci. Wkrótce do jego drzwi puka Gustavo i oznajmia, że chce wziąć Kendalla do Hollywood. Ten odmawia, co denerwuje producenta. On i Kelly odchodzą, mówią mu jednak, aby skontaktował się z nimi, jeśli zmieni zdanie. Następnego dnia, pod sklepem James, Logan i Carlos namawiają Kendalla, aby zgodził się na propozycję Gustavo. Ten w końcu się zgadza i do niego dzwoni. Jednak gdy Gustavo przyjeżdża, Kendall stawia warunek: pojedzie tylko wtedy, jeśli będzie mógł wziąć ze sobą pozostałych chłopaków. Producent nie ma wyjścia i ostatecznie się zgadza.

Chłopaki razem z Jeniffer i Katie przyjeżdżają do Los Angeles. Zamieszkują w Palm Woods, wylęgarni przyszłych gwiazd. Poznają także innych mieszkańców hotelu: Tylera ukrywającego się przed swoją mamą, Camille, która akurat przygotowuje się do nowej roli, a także ziomka z gitarą, Jenniferki i Pioruna.

Z początku Gustavo miał 3 miesiące na wyprodukowanie demo, jednak przychodzi do niego jego szef Griffin, który każe mu pokazać się za trzy dni. To oznacza, że chłopaki muszą stać się zespołem w tak krótkim czasie. Najpierw specjaliści od marketingu próbują opracować ich wizerunek, jednak żadna z propozycji nie przechodzi dalej. Następnie pan X podejmuje próbę nauczenia chłopców tańczyć, kończy się to ucieczką choreografa. Nauka śpiewu nie idzie lepiej. Zespół nie chce śpiewać „Girl Time”, a gdy w końcu wchodzą do studia, oblewają się napojami przyniesionymi przez Kelly i biją się na poduszki. Gustavo ma tego dość i wyrzuca chłopaków.

Zrezygnowani James, Carlos, Logan i Kendall nastawiają się na powrót do domu. Postanawiają jeszcze zaśpiewać piosenkę o wieprzu. Inni mieszkańcy Palm Woods ich oklaskują, wtedy dociera do nich, że naprawdę chcieliby razem śpiewać i powinni się postarać. Przychodzą do Gustavo i oznajmiają mu, że chcą wrócić, jednak nie będą śpiewać „Girl Time”, a „Big Time Rush”. Przez dwa kolejne dni ciężko pracują, by ostatecznie zaśpiewać przed Griffinem i zdobyć jego uznanie. Szef Gustavo ostatecznie daje im trzy miesiące na wyprodukowanie demo.

Cytaty[]

Będę sławny! Dam milion koncertów i będę miał z pięć domów, i dziewczyny oszaleją! A potem ożenię się z Nicole.

— James, o swojej chęci zostania sławnym

Gustavo: Wyjdź, idź i nie wracaj. Okej? Dalej!

James: Ale jestem dobry.

Gustavo: Potrzebny mi nie dobry, ale taki, co zieje ogniem, okej? Mam wyskoczyć z krzesła, czy to jasne? A jak widzisz, nadal sobie siedzę! Bo ty, słońce, nie masz talentu!

Kendall: Nie ma talentu?! Nie ma talentu?! To ty nie masz talentu!

— Dialog podczas przesłuchania Jamesa

Kendall: Uświadomiłem sobie trzy rzeczy. Jeden: uwielbiam śpiewać. Dwa: uwielbiam śpiewać z wami, chłopaki, a taka szansa się może w życiu nie powtórzyć.

Logan: No a trzecia rzecz?

Kendall: W Minnesocie jest minus osiem stopni. I polubiłem ten basen.

Piosenki[]

Obsada[]

Główna[]

Drugoplanowa[]

Gościnna[]

Ciekawostki[]

  • Odcinek został wyemitowany 28 listopada 2009 roku jako zapowiedź serii.
  • Dotychczas Gustavo cały czas w tytule piosenek wstawiał słowo dziewczyna.
  • Kendall Schmidt został dodany do obsady dwa tygodnie przed emisją odcinka.
  • W niewyemitowanej wersji odcinka z Curtem Hansenem Gustavo wspomina, że przydałby im się bad boy. W wersji ostatecznej o bad boyu wspomina dopiero w odcinku „Big Time Bad Boy”.

Koncepcja[]

Początkowo w serialu zamiast Kendalla miał się znaleźć Curt Hansen. Chłopcy mieli się nazywać Jesse (Carlos), Konas (Logan), Bryan (James) i Donovan (Kendall). W odcinku pilotażowym z Curtem chłopaki byli skaterami mieszkającymi w Wisconsin, a Carlos nie nosił kasku. Postać, na której podstawie stworzono Katie, miała co najmniej 16 lat, a matkę postaci granej przez Curta grał ktoś inny. W tej koncepcji także zamiast piosenki Big Time Rush śpiewają This Is Our Someday.

Carlos Pena stwierdził, że zastąpiłby Curta z braku chemii między nimi (mieli stać się przyjaciółmi). Logan powiedział producentowi, żeby przesłuchał Kendalla Schmidta po raz drugi. Po drugim przesłuchaniu Carlos, Logan i James wybrali Kendalla. Curt natomiast dostał w serialu rolę Daka Zevona.

Sceny z Curtem Hansenem[]

Advertisement