Big Time Rush Wiki
Advertisement

|} BTR - debiutancki album zespołu Big Time Rush. Został wydany 12 października 2010 roku. Track-lista albumu została ogłoszona w dniu 1 września 2010 roku. Album został poprzedzony wydaniem kilku promocyjnych singli, w tym ich własnej debiutanckiego singlu o nazwie "Big Time Rush. Inne utwory to "Any Kind of Guy", "City is Ours" i "Halfway There". 21 września ukazał się kolejny singiel promocyjny zatytułowany "Til 'I Forget About You". To była ostatnia piosenka, która poprzedzała wydanie albumu. Sam album został również spotkał się z sukcesem komercyjnym. W pierwszym tygodniu po premierze w USA, było ponad 66.600 sprzedanych kopii albumu. Album również zdobył uznanie w Meksyku, jak również w holenderskim rankingu albumów. Począwszy od 2011, sprzedano ponad 1.000.000 egzemplarzy i otrzymał złoty certyfikat przez RIAA, również sprzedano ponad 4 miliony cyfrowych utworów na całym świecie.

Utwory[]

  1. Til' I Forget About You
  2. Boyfriend
  3. City is Ours
  4. Nothing Even Matters
  5. Worldwide
  6. Halfway There
  7. Big Night
  8. Oh Yeah
  9. Count on You
  10. I Know You Know
  11. Big Time Rush
  12. Stuck (dostępny tylko na albumie iTunes)
  13. This Is Our Someday (Nie jest już dostępny na iTunes)

Międzynarodowo wydane[]

Angielska edycja[]

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz BTR i jej historię na tej Wiki.

Advertisement