Big Time Rush Wiki
Advertisement

|}

Disambig Ten artykuł dotyczy albumu. Zobacz: 24/Seven (ujednoznacznienie).

24/Seven - to trzeci studyjny album amerykańskiego boysbandu Big Time Rush. Produkcja albumu rozpoczęła się w styczniu i lutym 2012 r. i zakończyła się w marca 2013 r. Według Big Time Rush, album może zostać wydany pod koniec wiosny lub na początku lata, aby dać fanom wystarczająco dużo czasu, aby nauczyć się piosenek na wakacje. W 2013 MTV Movie Awards, Carlos ogłosił, że album ukaże się gdzieś w czerwcu 2013 roku. Album będzie można kupić w przedsprzedaży w dniu 30 kwietnia 2013 roku. Lista utworów i data premiery albumu (11 czerwca 2013) zostały ujawnione w dniu 29 kwietnia 2013 r.

Nazwa[]

Nazwa albumu została ujawniona między nutami z chłopakami w wywiadach i swoich tweetów, które doprowadziły do ​​wielu plotek, stwierdzając, że album ma się nazywać "24/Seven". Chłopaki oficjalnie ogłosili nazwę albumu w dniu 15 kwietnia 2013 r. na Cambio's Live Chat. Również 8 kwietnia 2013 r., Kendall, James i Logan pojawili się w programie "Jojo on the Radio". Jojo Wright poprosił ich o nazwę albumu, a faceci nie wymienili nazwy albumu, Jojo powtarzał, 24/7, w rozmowie z nimi. Biorąc pod uwagę, wskazówkę, że album nazywa 24/Seven.

Produkcja[]

Kendall ujawnił, że nagrali ponad 40-50 nowych utworów i 12-20 utworów z dwóch poprzednich albumów, BTR i Elevate, ale że będą musieli ograniczyć je do albumu.

Lista utworów[]

Począwszy od 26 kwietnia 2013 r., Big Time Rush zaczął uwalniać zdjęcia do różnych piosenek na płycie za pomocą Instagramu i Google Plus. Zespół ujawnił listę utworów na tym albumie 29 kwietnia 2013 r., na magazynie Entertainment Weekly.

  1. 24/Seven
  2. Like Nobody's Around
  3. Get Up
  4. Song For You (feat. Karmin)
  5. Run Wild
  6. Crazy For U
  7. Picture This
  8. Confetti Falling
  9. Amazing
  10. We Are
  11. Love Me Again
  12. Just Getting Started
  13. Untouchable
  14. Lost in Love (ft. Jake Miller)
  15. Na Na Na

Inne piosenki[]

Te utwory zostały ujawnione lub wyciekły. Wskazówka: Kendall wykazał, że mają ponad 40 utworów, więc końcowy utwór może być zupełnie inny.

  1. Words Mean Nothing
  2. Blink
  3. Featuring You
  4. Falling Apart
  5. Cruise Control
  6. As Long As I Believe
  7. Young Love
  8. My Song For You
  9. Anything
  10. Worldwide (Hiszpańska wersja)
  11. She Drives
  12. Shot in the Dark to piosenka, która była w show w latach 2009-2010. Utwór może być napisany dla pierwszego albumu, lecz dopiero 21 lutego 2013 pełna wersja piosenki została wypuszczona.
  13. Do It All Again
  14. Next Step
  15. Tonight is a Fairytale
  16. Don't Stop
  17. It Is What It Is
  18. Rich Girl
  19. First Time
  20. Everyday Girl
  21. Redlight Greenlight

Piosenki[]

"Like Nobody's Around został wydany jako pierwszy singiel albumu w dniu 23 marca 2013 r. Teledysk daje hołd ostatnich boysbandów jak Jackson 5, Backstreet Boys i NSYNC.

Promocyjne single[]

  • Confetti Falling
  • Lost in Love - w dniu 14 czerwca 2013 piosenka ta dostała ponad 1500 głosów i debiuty na pierwszym miejscu w # Hot4At4 w Kiss 985 Buffalo.

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z http://bigtimerush.wikia.com na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach. Zobacz 24/Seven i jej historię na tej Wiki.

Advertisement